niedziela, 1 listopada 2015

Auchan ciemna z fiołkami

 Nie będę pisała rozwlekłych recenzji, gdyż po skończeniu magisterki pisanie kilometrowych tekstów jest ostatnim, na co mam ochotę. BRR. Będzie więc krótko i na temat.

Miałam drobne obawy przed degustacją tej czekolady. Po pierwsze to moja pierwsza ciemna czekolada od cholerawiekiedy, a w dodatku ma fiołki, więc może smakować jak perfumy. Po drugie jest ałczanowska. A produkty z Ałczana kojarzą mi się jako artykuły klasy II (czasem nawet piszą na opakowaniach "dżem klasy II" ;_____; ). Ostatecznie jednak postanowiłam zaryzykować.  A dodać muszę, że łatwiej się ryzykuje za nieswoje pieniądze xD
Po przestudiowaniu składu okazało się,że zawiera ona jedynie "kawałki o smaku fiołkowym" będące przecierem jabłkowym z fiołkowym aromatem, stanowiącym 0,006 % całości, szał xP
Czekolada była dobra, choć nic nie urywała. Nie smakowała perfumami, ale niestety fiołki też były niewyczuwalne, albo grypa uszkodziła moje kubki smakowe.

Ocena: 6/10
Cena: coś koło 5 zł
Dorwałam: Auchan
Czy kupię ponownie: nie sądzę, ale jak dostanę, to zjem bez marudzenia

2 komentarze:

  1. hahahaha o matko, to jakiś kabaret, a nie zwykła i nudna recenzja :D O matko jakby faktycznie smakowała perfumami to bym chyba zemdlała xDD Kobieto, kto tu się poświęca... to jedynie ty... ( dżem klasy II) mwahahaha rozwaliłaś mnie do bólu :D Ja nie przepadam za gorzkimi, ciemnymi, ale tą jak spotkam jakimś cudem jak będę w Auchanie, to kupię na 100%, przecież gdybym jej nie kupiła, to byłby grzech :D Ale nie zreceznuje w życiu, bo moja recenzja nigdy nie dorośnie to twojej poziomem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to nawet nie jest recenzja, sama nie wiem, co to jest XD Kupuj i recenzuj, polecam ^^ Chociaż u mnie w domu nikomu nie smakowała, bo twierdzili, że zbyt kwiatkowa. Osobiście tego nie wyczułam xd Ja w sumie też nie lubiłam ciemnych zbytnio, ale ostatnio się próbuje otworzyć na nie ;d Faktycznie mają dżem klasy II, ja nie jadlam, ale kolega sie zajadał na wycieczce w górach i podejrzanie to pachniało :d

    OdpowiedzUsuń