piątek, 11 marca 2016

Coco Devore biała z kawałkami owoców leśnych

To pierwsza irlandzka czekolada jaką miałam przyjemność (?) jeść. W sumie to kocham irlandzkie krajobrazy, irlandzką muzykę, irlandzkie piwo i miałam nadzieję, że irlandzką czekoladę też pokocham.... Niestety xD Generalnie samo opakowanie jest ładne, ale trochę biedne, chociaż lubię taką klasykę - papierek, a pod nim sreberko. A folkowy wzorek zawsze na propsie. Sama czekolada pachnie jakoś tak...mi kojarzy się z mega słodkim, tanim produktem, sprzedawanym w sklepiku szkolnym czy coś.  Generalnie czymś naprawdę dla niewymagających konsumentów xD O ile przez pierwsze 2 kostki było całkiem nieźle, to im dalej tym gorzej. Kawałki owoców leśnych bardziej w smaku kojarzyły mi się z pokruszonym i zatopionym w czekoladzie tanim lizakiem owocowym, a sama czekolada jest taka se. Tuż po włożeniu do ust jest nawet smacznie, ale im bardziej się rozpuszcza tym zwiększa się natężenie słodyczy i robi się mdląco. Ach, chciałabym dobrą białą czekoladę z owocami leśnymi. Najlepiej jogurtową. A owoce nie pod postacią jakichś okropnych kawałków, tylko nadzienia, musu, czy coś. Ktoś coś poleci? O ile ktokolwiek czyta? xD





Ocena: 3 +/10
Cena: 8,99
Dorwałam: Alma
Czy kupię ponownie: nie

7 komentarzy:

  1. Ja czytam. ;) W blogosferze jest tak (a przynajmniej było kilka lat temu, bo teraz już rzadziej), że jeśli ktoś wchodzi na Twojego bloga, (z naciskiem na) czyta i komentuje (odnośnie do tekstu, oczywiście - choćby tylko części), to Ty powinnaś wejść także do niego i zrobić to samo. No i odradzam spamowanie oraz wymianę obsami, gdyż to zazwyczaj puste obserwacje.
    Co do tabliczki... Byłoby fajnie, gdybyś pokazała środek i skład.
    A co do czekolad z owocami leśnymi, to w Kauflandzie jest Exquisit. Ich marka własna, ale z tego, co wiem, to produkowane są one przez Momami. I tam powinnaś znaleźć. Moja czeka w szufladzie od ferii. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, ja nie spamuję obsami, komentuję też rzadko, jestem na to zbyt nieśmiała, ale staram się przełamywać xD Poza tym to miejsce głownie dla mnie, by sobie jakoś poukładać moja kolekcję słodyczy, a jeśli ktos tutaj wchodzi, czyta to, co piszę i dzięki mnie spróbuje czegoś dobrego (albo przeciwnie: uratuję go przed zakupem jakiegoś paskudztwa ;p) to będę bardzo rada, ale presji na fejm nie mam jakiejś szczególnej ^^
      Wieeeem, widziałam i chciałam ją wziąć, ale ostatecznie wzięłam pierniczkową i białą z makiem, obie były pyszne :D Poczekam na Twoją recenzję, potem może zdecyduję się na zakup ;d

      Usuń
    2. Z obsami tak trzymaj. Z resztą okaże się po moim projekcie...
      Nie musisz się bać komentować. Cukier (ze słodyczy, oczywiście, szczególnie z czekolady) dodaje odwagi. Wiem coś o tym. Także przeglądaj blogi i jedz czekoladę. xD Mało teraz skromnych osób.
      Ta recenzja najszybciej pojawi się po świętach, bo kilka (przepisów również) czeka na publikację. ;)
      To tam była piernikowa!? *,* Następnym razem wezmę więcej kasy do Kauflanda...
      (Nie)pozdrawiam, Buntowniczka

      Usuń
  2. Ja z białych nic nie polecę, bo raczej rzadko je jem, choć pewnie Zotter może mieć coś w tym stylu w swojej ofercie. Gdybyś chciała spróbować świetnej ciemnej czekolady z czerwonymi owocami, to polecam Amedei Toscano Red, niestety dostępnośc w Polsce jest zwykle słaba, ale kupić się da.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie spróbuję, w poniedziałek jadę do Pragi, więc może znajdę ją w jednym z kilku czeko sklepów, jakie tam są :) A co do Zottera, to marzy mi się ta https://www.zotter.at/de/schoko-shop/handgeschoepfte-gefuellte-schokoladen/handgeschoepft/detail/product/beerenemulsion-in-weiss.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej nie udało mi się dostać, ale Zotter ma taki ciekawy wynalazek, jak biała czekolada (i nie tylko biała) z dodatkiem sproszkowanych owoców, czasami wychodzi to świetnie. Ta z jagodami pojawiła się teraz w wersji świątecznej, może uda mi się kupić:
      http://www.zotter.at/en/choco-shop/hand-scooped-filled-chocolates/hand-scooped/detail/product/happy-easter-1.html

      Usuń
    2. Sylwia, zdecydowanie ten Zotter o którym piszesz jest godny polecenia!

      Usuń