piątek, 11 marca 2016

Milka Loffel ei milchcreme

Jak bardzo zdziecinniała jestem, skoro nie mogłam przejść obok nich obojętnie? Dzisiaj też z trudem poskromiłam moje wewnętrzne dziecko, które oszalało na widok gigantycznej kinder niespodzianki xD Loffel ei oficjalnie kupiłam w jakże wyjątkowym przypływie bycia dobrą siostrą dla mojego młodszego brata. Oczywiście zakosiłam połowę xD 


Poziom słodkości jest ogromny, ale to tak przyjemna słodycz, że nie zamierzam narzekać. Urocze jest to, że do opakowania są dołączone małe fioletowe łyżeczki, które pozwalają na wyjadanie białego musu ze środka <3 A mus jest super, puszysty, mleczny i cholernie słodki. Kojarzy mi się z wnętrzem kinderek. Czekolada to typowa milka, nie ma sensu się rozpisywać, każdy zna i każdy kocha albo nienawidzi :P Konsumpcja tych jajek dostarczyła mi sporo czystej dziecięcej radochy, chyba będę dobrą siostrą po raz kolejny i kupię drugie opakowanie ^^

Ocena: 9/10
Cena: 9,99 zł w Biedrze, ale widziałam też za 20 w Auchan 0_o
Dorwałam: Biedra
Czy kupię ponownie; z pewnością

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz